Tretjega novembra se je na Dunaju odvila konferenca z naslovom “Who fails? – What Works?”

Zgodnje opuščanje šolanja prinaša izzive tako na individualni kot na socialni ravni, ima dolgoročne posledice in državam povzroča velike stroške.
Cilj mednarodne Euroguidence konference je bil osvetliti strukturne razloge za pomanjkljivost izobraževalnega sistema in opuščanja rednega šolanja kot tudi izzive povezane s tranzicijo med šolanjem in delom. Petra Goran
iz Evropske komisije je predstavila smernice na področju problematike osipništva. Poudarila je, da namerava Evropa do leta 2020 v vseh državah članicah celotno pristopiti do tega problema in vključiti tako preprečevanje osipa že v šolah, povezati starše, nevladne organizacije, svetovalne službe in druge deležnike, ki bi lahko kakorkoli pripomogli k preventivi ali kurativi zgodnjega opuščanja šolanja.
Prof. Olaf Radtke
iz Univerze v Frankfurtu je poudaril, da izpad iz šolskega sistema ni samo problem posameznika, ampak je odgovornost tudi na izobraževalnem sistemu, ki je konformističen in ni narejen za posameznika, ki odstopa od povprečja.
V petih različnih delavnicah smo se udeleženci podrobneje posvetili temi osipništva. Sama sem se udeležila praktične delavnice, kjer smo se postavljali v situacije kako je, ko ostaneš nekje zunaj sistema, s kakšnimi občutki se takrat soočaš in kakšne so možne rešitve.
Med samim potekom delavnic in predavanj, so udeleženci se lahko na tržnici dobrih praks in programov seznanili z dobrimi praksami in projekti, ki že obstajajo. Tako smo predstavili naš program
PUM (Projektno učenje za mlajše odrasle)
, ki je namenjen prav mladim, ki so že izpadli iz šolskega sistema in niso zaposleni.  Odziv udeležencev je bil velik, saj šole in druge organizacije intenzivno iščejo nove načine dela z mladimi.
  

051_20151103_medium024_20151103_medium007_20151103_medium006_20151103_medium081_20151103_medium195_20151103_medium016_20151103_medium162_20151103_medium167_20151103_medium253_20151103_medium022_20151103_medium140_20151103_medium122_20151103_medium154_20151103_medium215_20151103_medium187_20151103_mediumneimenovano096_20151103_medium061_20151103_medium084_20151103_medium066_20151103_medium234_20151103_medium
 

Comments are closed.